Positif

Friday, April 30, 2010

ahh.
aku rasa x stabil langsung.
aku ingin bercakap dgn seseorang sekarang ni.
tapi tak boleh.
aku nak seseorang tahu apa yang aku rasa.
mungkin aku perlu menggunakan pendekatan yang lain.
cara yang lain.
sebab aku terlalu jauh.
atau ada pengaruh dari pihak lain?
tidak!
aku hanya fikir yang positif.
cuma sekarang hanya mampu berusaha dan berdoa.
minta ketenangan dariNya.amin.

love buzz

Wednesday, April 28, 2010




Would you believe me when I tell you
You're the queen of my heart
Please don't deceive me when I hurt you
Just ain't the way it seems

Can you feel my love buzz?

Hujan Batu!

Monday, April 5, 2010




Hujan emas di negeri orang hujan batu di negeri sendiri, lebih baik di negeri sendiri.ya! memang hujan batu itu membuatkan aku selesa dan rasa sangat aman.aku dah pulang buat seketika dan sekarang ini sedang asyik menikmati cuaca panas dan hujan pada suhu yg maksimum.akhirnya dapat juga aku membalas segala dendam yang selalu aku mimpikan.haha.sarapan pagi yang enak,makan tengahari dengan lauk pauk yang sedap,minum petang yang tenang dan makan malam yg berat-berat.

Lepak mapley sambil pekena teh tarik dengan roti canai pastu tgk bola dgn kawan-kawan.fuhh!dah lama tak rasa keadaan macam ni.*macam dah bertahun2 pulak aku duk england tu.padahal baru x sampai setahun.tak kisahlah.janji dapat lepaskan gian.bawa motor dalam keadaan panas terik dan bawa kereta menempuh kesesakan jalan raya di MRR2 pun aku boleh jadi seronok.gila! pun aku x kisah. Dan yang membuatkan aku bertambah tenang dan gembira di sini bila aku dpt berjumpa dgn RJ yg sgt comel dan M itu.ILYSMRJ!