Hujan Batu!

Monday, April 5, 2010




Hujan emas di negeri orang hujan batu di negeri sendiri, lebih baik di negeri sendiri.ya! memang hujan batu itu membuatkan aku selesa dan rasa sangat aman.aku dah pulang buat seketika dan sekarang ini sedang asyik menikmati cuaca panas dan hujan pada suhu yg maksimum.akhirnya dapat juga aku membalas segala dendam yang selalu aku mimpikan.haha.sarapan pagi yang enak,makan tengahari dengan lauk pauk yang sedap,minum petang yang tenang dan makan malam yg berat-berat.

Lepak mapley sambil pekena teh tarik dengan roti canai pastu tgk bola dgn kawan-kawan.fuhh!dah lama tak rasa keadaan macam ni.*macam dah bertahun2 pulak aku duk england tu.padahal baru x sampai setahun.tak kisahlah.janji dapat lepaskan gian.bawa motor dalam keadaan panas terik dan bawa kereta menempuh kesesakan jalan raya di MRR2 pun aku boleh jadi seronok.gila! pun aku x kisah. Dan yang membuatkan aku bertambah tenang dan gembira di sini bila aku dpt berjumpa dgn RJ yg sgt comel dan M itu.ILYSMRJ!

3 komen:

Mr feckry said...

aku tau ko balik nak scout keeper untu di bawa balik ke sunderland.

family5 said...

haha.xpayah nk scout.ko mmg dalam list aku.hahah

embun d tengah malam said...

rabu futsal k