BannerFans.com

objektif projek?

Sunday, March 14, 2010

hmmm..malas betul aku bila dengar aku kena tukar objektif projek utk final projek aku.time is running out.gila ah!.

sebenarnya aku sendiri pun x pasti main objektif aku sebelum ni.akibat malas punya pasal nk research la ni.ok.sekarang aku terpaksa modify title projek aku.terpaksa ok.jadi bermula lah kerja pengubahsuaian.dan mcmane ntah aku tetiba je boleh dpt idea baru.tetiba aku terbuka satu file dari pc Wan.title slide tu lebih kurang pasal apa yg aku buat.pasal Ergonomics case study gak.

jadi kesimpulannya aku ubah sikit tajuklah..hehe..pastu objektif projek tu aku refer dari slide tu.setel.tak ambil bulat2 pun sbb x best objektif slide tu.aku goreng lain.haha..ok lah tu.yg lain2 aku researh sendiri.semua berjalan lancar.ergonomics case study in conventional milling machine. :)

4 komen:

Jannah Jalidar said...

semangat!!!!!!

Hafiz Yusof said...

bagus!!!!!1

Mr feckry said...

ah..tak best..bagi la nama pak abu dan Mak Cik jenab bermin di tepian gelung merah!

mr.donut said...

RJ ♥:yaa..semangat dari u
apis:mmg bagus tapi pening ahh
buyung:ape yg ko mengarut ni weh..haha