Lari Tajuk?

Saturday, November 6, 2010

Orang kata tak semestinya apa yang kita belajar dulu dapat di serapkan di alam pekerjaan. Ya, aku setuju. Sedangkan aku sendiri pun pening memikirkannya. Mungkin ini lari tajuk. Aku tak peduli sikit pun. Hanya inginkan yang terbaik untuk diri aku.

Bidang untuk disiplin aku adalah Engineering. Mungkin apa salahnya aku mencuba dalam bidang Banking? Pendapatannya sama atau mungkin lebih tinggi. Masa menentukannya. Sekarang ni aku perlu duduk rumah je tanpa memikirkannya dan cuma mengayuh basikal untuk mengeluarkan peluh.

3 komen:

najiahtul syafiqah ismail said...

semoga berjaya dalam apa jua yg diceburi!!! =)

izzatul atiqah azhar said...

ok la tu dalam banking ,

"dah lari bidang ?" ,

hehe ...

zaidatul salwa said...

engineering n banking..wah..sgt jauh.xpe2.pengetahuan biar luas.advatage gak. ;)