BannerFans.com

Tuneup Utilities 2009

Saturday, December 6, 2008

Di sini aku nak kongsikan beberapa perisian yang bagus dan aku rasakan perlu ada untuk setiap komputer kita. Ia berdasarkan dari pengalaman aku sendiri dan setiap produk yg aku rekemen ni semuanya dah di test berkesan dan tiada sebarang masalah pada PC windows XP (Aku tak guna Vista, tapi aku percaya juga takde masalah pada Vista)

All download links is not provided by eddie.bumicyber.org. It was found on the net. So credit goes to the rightful owners. :p~

 1. Tuneup Utilities 2009

Kegunaan:

  • Check dan perbetulkan kerosakan pada sistem windows
  • Menyusun dan memperbetulkan file-file registry
  • On/Off startup program yg tak diperlulkan bagi melajukankomputer
  • Memaximumkan samada paparan windows atau kelajuan komputer dengan proses tweak yang paling sesuai untuk komputer anda
  • mempunyai fungsi "1 click maintainance" yg sangat sesuai untuk orang yg 'tak berapa pandai' dalam bab-bab komputer. Sekali click, fix semua
  • dan berbagai lagi




untuk mendownload, baca artikel penuh di Artikel Hangat

0 komen: