Masih.

Monday, August 23, 2010


Aku masih begini.

Belum dapat apa2 perubahan. kadang2 orang pernah cakap 'kalau kau baik sangat pun tak boleh juga sebab belum tentu orang akan baik2 dgn kau'. Aku tak percaya pun. Biarlah. Aku bangga apa yang aku ada, apa yang aku capai, apa yang aku buat. Ada pro dan kontra. Aku tetap begini juga. Cuma hasilnya belum lagi ada. Tidak berkesan lagi setakat ini. Malah tidak terkesan langsung.

Kotor yang ada pada aku belum lagi bersih dicuci. Aku mahu kotor tu bersih sehingga bersinar agar menyilaukan mata orang yang memandang. Aku akan puas tersenyum kalau hasilnya aku dapat. Menjadi orang yang bagus2 bukan mudah. Perlu pendekatan yang maksimum. Heh...

Aku suka senyum sampai mata jadi sepet.... :)

p/s: seronok berpuasa di sini. hari-hari masak sendiri.mesti jadi pandai masak lepas ni.hehehe

5 komen:

Mr feckry said...

ko cari awek jepun, pastu kawen. nanti dapat anak sepet

mr.donut said...

aku senyum je dah sepet dah yong.watpe cari org jepun.haha

Incik angkasa said...

hah!!! betul sangat donut.aku pun pegang camtu, takyah buat baik sangat, aku dah kene dah, niat nak tlg, tapi last2 aku plak yang kene pinggir, niat baik pon orang bleh salah anggap. skang hidup sempoi jer.takyah nak kacau hidup orang, tapi pening gak, bulan2 puasa nih ada plak kelibat ustaz ramadhan nak ceramah2 plak. padahal hipokrit jer bulan ramadhan baru nak buat baik. susah gak kalau hidup sempoi camni, orang plak kacau hidup kite. camana tu donut.?hhaha

mr.donut said...

matt, hidup sempoi je.kelibat ustaz paki ke?heheh...

Incik angkasa said...

aah, ustaz paki,hehehhe..auh la cakap , dia cakap paki dixie time ramadhan baru bergegas nak solat pastu nasihatkan auh.heheh..macam2