BannerFans.com

Conquer 2.0 - online game

Wednesday, July 8, 2009

Lama gila aku x update blog ni..sebab sibuk dgn kerja kot..actually kerja tu ialah online game..hahah..sampai kau pun lupa nk update blog ni..gila ahh..aku ngan bebudak rumah Kebab ngah addict dgn game tu..aku men game ni gune server 'element-dark'..ramai jugak la player dari seluruh dunia yg guna server ni.Kebanyakan org Egypt.Memang berlagak gile org arab ni.Bahasa Inggeris mmg teruk diorg ni..Diorg ni ramai yg berlagak.Ramai jugak dari Eropah,Amerika,Asia Tenggara, dan Australia yg main guna server ni..

Dalam game ni kitorg adalah pengasas kepada guild/group 'Misc. Invasion'.Tetapi skrg ktorang dipecahkan kepada dua group satu untuk international character dan satu khas untuk character dari Malaysia je.Org2 international ni xtau langsung yg kitorg pengasas guild ni.Untuk character dari Malaysia kitorg di pecahkan ke guild 'Misc. Invasion-[eViL]'.Walaupun dipecahkan kepada dua group, Group Leader untuk Misc. Invasion tetap org malaysia - 'LordRyo'-character Trojan.

Antara nama2 character pengasas guild ni ialah MrCastello - Ninja, Naggarok - Archer, Luthau - Trojan, Donutello (aku la) - Ninja, TunTeja - Trojan, LordRyo - Trojan, Tanzan - Warrior, Magina - Taoist Fire Wizard.Sekarang ni lebih kurang 50 character seluruh dunia bawah naungan guild Misc. Invasion ni..

Kat cni aku bagi website game ni untuk sapa2 nk tgk2 ke atau nk try main ke...korg try click sini

Semoga terhibur..huhu...

0 komen: