BannerFans.com

Cerita Itu Ini 1

Monday, April 27, 2009

Dah seminggu aku tak jenguk blog ni.Aku nk tulis perkara2 yang berlaku kat aku..

Ok aku tulis laju2

Satu.

Aku pegi mid-valley aritu dgn kawan aku.Aku singgah la kat reject shop nk tgk2 baju.Sekali aku jumpa t-shirt collar Fred Perry memang cun dan murah.aku belek2 ape yang reject nye, xde pun, ok je..Corak belang2 warna oren memang jadi pilihan.Aku takut nnt kalau aku dtg balik nak beli baju tu dah abis.Limited tu.Nasib2 je.Tapi yg sangat x mengizinkan ialah wang dalam poket.Kalau aku beli kang nk makan xde duit.Memang duit nk guna beli bende lain.Arghhh…Tunggu gaji la jawabnya..

Dua.

Selangor vs Kelantan final piala FA.Aku x tengok pun walau kat tv sekalipun.Sebab rumah sepupu buat kenduri kat sentul.Dia dah kahwin.Yang kat dalam rumah ramai gak yg tgk kat tv.Aku malas nk masuk sebab penuh (memang tanak masuk pon).Aku dengar orang bersorak gol je.Tau-tau Selangor menang penalti.Hahaha…

Tiga.

Comeback yg menarik!!MU menang besar!Yang ni aku memang tgk kat tv sampai habis.Game start kul 12 lebih.Hahaha..Tapi terkedu kejap separuh masa pertama.MU dah kena 2 bijik.Haiya…Masa second half memang cantik..Lepas je penalti masuk sebijik, game MU tactical balik..Dalam masa 25 minit MU boleh buat 4 gol.Memang seronok ah aku..Final Score MU 5 – Spurs 2.

Empat.

Hari ini aku baca satu blog, pasal entry tajuknya “kenapa wujud semangat anti Malaysia”.Ya!..memang benda tu sudah lama aku terfikir.Puji kat Nami pasal mambangkitkan perkara tu.perkara yang memang aku setuju.Kadang2 aku kongsi perkara tu kat member2 aku..Sifat perkauman ni di mulakan oleh British tu sendiri.Credit to Nami.

Tamat.

0 komen: