The Fast and The Furious 4

Thursday, April 2, 2009



video

New Model. Original Parts. Itulah tagline tuk filem terbaru arahan Director Justin Lim. Hari ni filem ni release kat seluruh Malaysia. Filem aksi ni masih mengekalkan hero2 dari filem sebelumnya seperti Vin Diesel, dan Paul Walker. Memang best lah klu tengok trailer filem ni. jauh berbeza dari filem evolusi kl drift arahan anak yusof haslam tu (memang xbest pun cite tu..hahaha..xde kualiti.nak tiru konon).bukan nk kutuk2 tapi memang betul an??cinta je lebih..skarang ni mari kita serbu panggung seluruh negara tuk tgk cite aksi 2009 yang memang banyak dengan aksi2 yg menarik untuk ditonton oleh semua.Ape lagi jomlah..

2 komen:

Anonymous said...

eleh....fast 2 fuyoo tu skit2 nk pkai muscle car.mcm hebat sgt la keta dorg tuh..keta jepang lg hebat ma.

anastasia azlan said...

movie ni mmg best ..