BannerFans.com

farewell party glam night

Wednesday, January 14, 2009


Malam yang happening..bukan pening tau..ya..memang happening malam tu..di buat khas untuk pelajar2 akhir GMi..Farewell Party Glam Night..aku xpakai yg glamour pun..mane ada masa nak prepare ni semua..aku datang pakai t-shirt,sweater,jeans, dengan converse ja..haha..itu pun ada org ckp aku stylo..buta ke pa?..kahkahkah..biar la..siap ada red carpet lagi tuk menyambut kami semua..Thanks bebanyak kat Miss Safrina sbb organize party ni tuk kitorg..aku malam tu kena menari ngan bapuk siot..memang lawak gila vavi ahh..dari mana ntah organizer jemput..real bapuk tu..bukan lakonan wehh…tapi yang penting semua pelajar akhir di rai dgn begitu meriah sekali malam tu..cuma xde live band je..aku tanya organizer "kenapa xde live band?".diorg cakap "xsempat la.rushing sgt.tp live bapuk kan ada"...Iyolah..yg penting enjoy malam tu..

0 komen: