BannerFans.com

Viva La Albiceleste!

Saturday, June 12, 2010

Ya! Demam piala dunia sudah bermula. aku tengok masing-masing dah tukar profile picture kat FB. dah takde dah 'black photo GAZA'. semua dengan gambar bendera atau logo pasukan yang disokong. aku pun dah tukar profile picture aku. memang piala dunia ni di tunggu oleh peminat-peminat bolasepak seluruh dunia setiap 4 tahun. tuan rumah kali ni kat Afrika Selatan. inilah waktu kemuncak yang paling menghiburkan setelah puas dengan persembahan kelab-kelab bolasepak eropah (aku layan liga eropah je) yang baru saja tamat season bulan lepas.

Kali ini aku tgk memang banyak pasukan yang mantap2 dengan dibarisi bintang2 yang 'world class'. ramai pulak kawan2 dgn abang aku yang pilih pasukan dari eropah. yang paling mendapat sambutan ialah Spain. hehehe... aku tgk memang player2 dia antara terbaik dunia. persembahan cemerlang di peringkat kelab seperti Torres, Villa, Fabregas, Xavi..huh! terbaik beb.


Argentina World Cup Squad 2010

Tapi perlu diingat jugak, pasukan kegemaran aku kali ni, Agentina. dibarisi pemain2 bertaraf 5 bintang. Messi, Tevez, Aguero dan ramai lagi lah. kalau nak tengok line up Argentina korang check kat sini . Okaylah, aku sebenarnya tak banyak nak cerita pun pasal piala dunia ni. apa-apa pun korang enjoylah dengan Piala Dunia edisi ke-19 ni. Viva La Albiceleste!!!

p/s: memang ramai tgh 'scout' player2 ni untuk kelab masing2.






7 komen:

myQza said...

selamat berpiala dunia mr donut :)

mr.donut said...

hehe..selamat2..majulah sukan untuk negara.

Mr Ruffey said...

leh menang ke Argentina ea?jgn kne ngan Spain udah laa Mr donut...haha

mr.donut said...

okada: memang x dinafikan kebangkitan spain kali ni.hehe.semua player2 dia mantap2.tapi kita tgk dulu cane.hehe.gud luck. =)

Hani said...

hehehhe
1 pun sis xphm bro
layannnnn je

Anonymous said...

peluang byk tp xmasuk..nasib baik menang gak

mr.donut said...

permainan mantap.on target byk..keeper nigeria sgt bagus!