BannerFans.com

ape nak buat ni???

Friday, November 21, 2008

baru je td aku dapat offer letter dari University of Sunderland dalam course BEng (Hons) Manufacturing Engineering.aku dapat top-up setahun je.terus ke final year kat sana.Intake September 2009.Aku x bgtau mak aku lagi.setuju ke x orang tua aku ni.yela...mane xnye aku la sorang paling terejal (org melaka punya bahasa = paling nakal) dlm family nih.kang mak aku cakap "kau ni biar betul?","betul ke ni?" dan macam2 lagi..hehe..Balong ngan Bangah setuju je..sbb aritu aku dah ckp dah kt diorg pasal ni.belajar da la kurang pandai dari si Kebab (Akram)..hahaha.."Kebab,aku dpt g UK","tapi mcm x percaya je dpt offer ni"..pergi atau tak pergi mmg tak tau lagi..baru dapat offer je..yang penting sekarang aku kena bgtau mak aku gak..Glory-Glory Manchester United da xde la klu aku ke sana..kena sokong Sunderland lak..hahahaha...

3 komen:

Anonymous said...

assalamualaium!!!!wahaha....good offering.so pape hal, i said tahniah bcoz dpt offer tu.kalo ko kt sna tu ko bli nonut satu kt aku.hehe... =)

mr.donut said...

haha..
nonut ngan hotdog skali pun bleh tau...
kehkehkeh

Nor Amran Abdullah said...

tahniah kim,

sekarang tiba masanya utk cari duit dan sponsor....ko dah bgtau mak ke belum ?

doakan agar kiter satu family dpt gi sana , jengok2 ko kat sana