BannerFans.com

Colourama 08'

Wednesday, November 5, 2008

Memang aku(Acu) da tau da event ni dua minggu sebelum 1hb nov, tp buat2 xtau je. Tetiba dak nik ngan dak anam bleh ajak aku pegi lak. Diorg ckp jom kite layan bunyi-bunyian video game nintendo. Aku pun rasa benda ni nye event mmg gempak klu aku g ni. Sebelum ni aku mmg pernah dgr pasal Robot Asmara (M'sia), Local Drug Store (Indonesia), Bit The Medusa (Indonesia), dll. Tapi langsung xpernah tgk diorg perform. Aku hanya dgr lagu diorg dlm myspace jek. Rupanya2 diorg ni mmg gempak gila dlm bidang nih. Hahahaha. Aku, Nik, Anam, Joe, Ana, Lemang,ngan Din memang layan abes la masa diorg perform terutama Bit The Medusa, dari Jakarta. Melompat-lompat kegembiraan aku dan dak2 nih..nnt klu aku rajin aku upload gambar2 kegembiraan..huhu..

Colourama 2008 memang best!!

0 komen: