BannerFans.com

battle of the band

Friday, November 14, 2008

pukul 9 malam dak apis sms aku cakap otw dari kajang.selang berapa minit dak nik plak call aku tanya aku kat mana. "wei,mari berdansa"."aku,anam,din (baru amik kat ktm)otw pergi rumah kau ni,kau tggu kat rumah". masa tu aku tengah makan ayam goreng crispy. perut tgh lapar gila. belum makan malam lagi nih. band bdk umah aku xdpt plak masuk final - band wirecut.tp korang men best malam kelmarin dgn lagu neil young - keep on rocking in the free world. xde rezeki korg kali ni kot.

malam ni plak memang dah plan nak pergi tengok grand finale battle of the band kat gmi. tapi ada 5 band je yang masuk final. sampai2 je kat dewan multipurpose tu, band pertama dah start main. band member aku lak tu. dah lambat ni. masa tu dah main lagu kedua, nidji - hapus aku. aku nk dengar lagu yg pertama tu. diorg bawa lagu dari jason lo. ape tajuk ntah. nama band dah xbleh tahan - gerimis embun pagi..hahaha...kreatif melampau bebudak nih..ada gak member aku sorg lagi nye band - the creeps reptile and tin tin..hahhh...lagi kreatif tahap gila vavi..tapi nasib baik diorg bawa lagu best dari stereofonics - dakota. sound effect diorg mmg best. lagu best!!! aku pun terus ke depan memerhatikan gerak-geri mereka bermain..haha ayat cam hyal..

ada lagi 3 band yang main semua meng'import' pemain dari luar.tu yang kurang sambutan dari penonton2 nih.aku pun kurang menyokong! hehehe...yela..baik aku sokong band member aku. walaupun kita ni kena menyokong our local band..ahh..ckp banyak laa..adat pertandingan ada kalah dan ada yang menang.ya! malam tu memang malam budak2 gmi - tool & die. mana tak nye, gerimis embun pagi dan the creeps reptile and tin tin menyapu tempat pertama dan kedua.lepas tu ape lagi aku pun pergi meraikan kemenangan...malam tu dak anam macam nak patah tengkuk aku tgk..masing2 macam belodok..hehehe..dengan aku aku terguling2 atas lantai..hahaha..bodo punye budak yang tolak tu..di sini aku upload gamba2 kegembiraan..yeahhh!!!


semua disini adalah pelajar2 semester akhir..haha..semua wat kpala..sape brani marah?


ni kat belakang stage.bahagian menghuru-hara keadaan bagi kat bebudak nih..rock on!!


wirecut.ni lah band bbdak rumah aku @ bbdak kelas aku..keep on rocking in the free world!


ya!memang sedang gembira bbdak2 nih..walaupun xmasuk final..drummer terbaik adalah luqman yg di tengah-tengah..from metal/hardcore to grunge..hahaha

battle ni sempena gmi graduation day.akhir skali tahniah kepada semua senior2 aku yang grade esok - happy gmi graduation day!!..

0 komen: