BannerFans.com

Lepak - hibernasi.

Sunday, May 30, 2010

Tengah hari tadi adalah perlawanan terakhir liga futsal universiti. dapat jugaklah aku memanaskan badan kat dalam indoor court tu. semua perlawanan yang berlangsung harini adalah yang terakhir. seluar 3 quater adidas yg aku baru beli minggu lepas dah koyak kat lutut. demmit!. baru sekali pakai dah koyak pasal aku kena hard takle tadi. takde apa-apa lah. melecet kat lutut je. first time aku main futsal dapat luka kat lutut sejak dari mula liga tahun lepas.


gambar candid je.tengah berbincang apa ntah.

memanaskan badan dulu sementara team opponent belum sampai.

keeper dah standby dah.*gambar ni di upload atas permintaan keeper itu sendiri iaitu Alan.poyo ahh.haha

Lepas ni dah abis semester. aku tinggal 1 presentation dan 1 lagi paper sebelum aku merasakan pra-merdeka - kena tunggu result baru rasa merdeka beb! tapi aku masih takde terfikir pasal tiket balik lagi. aku plan nak balik sebelum raya atau lepas raya. sebab aku takut result aku kantoi. ada satu paper tu aku memang betul-betul risau.

Sekarang ni hujan pulak turun tak henti-henti. dalam 2 - 3 hari ni asyik mendung je. suhu drop sampai 6 degree. badan aku pulak rasa letih je. berbungkus aku dalam duvet (selimut tebal). memang rasa bosan kalau hari-hari macam ni. kadang-kadang macam nak gila pun ada. mana tak nye, kalau hujan je suhu mesti drop gila2. mana boleh tahan. nak keluar rumah memang cari nahas la. sepatutnya sekarang ni dah summer. sebenarnya ramai orang anggap best duk UK sebab ada 4 musim. semua musim suhu lebih kurang je macam winter. ya! tetapi aku sendiri pernah bertanya kat orang sini. diorang cakap " UK weather is so terrible - horrible!hahaha". even ada 4 musim pun tetapi suhu tetap sama.time salji turun dulu suhu -2 degree hingga 5 degree. tapi time summer ni suhu boleh turun sampai 6 degree. lebih kurang je. memang jadi macam memerang je la duk rumah.

Baru aku teringat, harini kat malaysia kawan-kawan sekolah aku buat reunion kat Teluk Kemang, Port Dickson. bestnya dapat keluar rumah enjoy-enjoy kalau kat malaysia. bila dengar pasal reunion ni lagi la aku rasa jeles sangat sebab tak dapat nak join. tapi aku dengar diorang nak buat lagi sekali reunion. berbuka puasa bersama kat melaka. maybe kalau takde aral melintang aku dapat join kot. harap-haraplah. agak-agaklah HH tengah buat apa ehh sekarang ni?. diam je. rindulah kat dia.okay.


0 komen: