tersenyum kembali.

Wednesday, May 12, 2010


2009 (reunion with ex-smtmt batch 01/02)

aku suka dgn gambar ni.saja je aku masukkan gambar ni sebab aku rasa seronok dan tersenyum sorang2 bila tgk gambar ni.banyak benda yg tergambar tentang gambar ni.gambar ni di ambil masa reunion kat putrajaya sebelum aku fly ke uk.berbuka puasa sama-sama sebelum pergi karaoke ramai2 kat alamanda.ini kali pertama aku jumpa dengan kawan-kawan sekolah sejak abis SPM dulu.semua dah berubah.ada yg sudah bekerjaya.hehe.yang dah kahwin pun ada gak.seronok bila dikenang balik kenangan dulu2.bila agaknya dpt berjumpa lagi dgn korang semua.rindu dgn semua!cheers mate!

2 komen:

embun d tengah malam said...

naper aku takder ekk?

sbb aku tak pandai..

aku bukit baru jer..hahahha

donut said...

xde kena mengena dohh..
sama je ngan aku.aku xpandai tapi buat2 pandai.
heheh.