sama tapi tak serupa.

Wednesday, May 12, 2010


nor afiq haikal


ali naufal

harini aku senang hati nk upload gambar-gambar.tetiba je aku terjumpa gambar ni dalam laptop aku.dua orang sepupu yang sebaya.dua orang yang berlainan tetapi tembam dia sama je.hahaha.diorang ni sebenarnya anak buah aku.masa ni diorg umur nak dekat setahun.sekarang umur dah setahun lebih nak masuk 2 tahun.nak tau sebab apa ek aku upload gambar ni?sbb aku geram ahh!!hahahahahaha.....

2 komen:

embun d tengah malam said...

sedap cubit pipi dia ni

donut said...

tau xpe.nak gigit pun sedap.hahaha