Tak lena.

Saturday, May 29, 2010

Dari semalam lagi aku dapat tidur kejap-kejap saja. sebab aku menunggu sesuatu. kecuali masa tidur petang semalam lepas solat jumaat - aku tak lena tidur sebab lapar tak makan dari pagi. perasaan macam gelisah pun ada gak. tapi aku tak boleh buat apa-apa. padahal tak ada apa yang berlaku sebenarnya. mungkin aku banyak berfikir atau perasaan aku terlalu melayang jauh.

Sampai sekarang aku tidur 2 jam je. kejap-kejap terjaga. untuk menghilangkan perasaan yang pelik aku ni, Xbox - PES 2010 kat bilik sebelah menjadi peneman. sampai bosan dah aku main. ahhh takde apa-apa lah. apa yang aku fikir ni? kan best kalau aku dapat balik malaysia sekarang ni.hmmmm.

1 komen:

embun d tengah malam said...

masanya akan tiba..relax saja